Umowy w obrocie gospodarczym
- tworzenie i negocjowanie umów handlowych dla przedsiębiorstw z różnych sektorów rynku w tym usług finansowych, ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych, telematycznych, energetycznych, turystycznych, informatycznych, wydawców mediów i innych
- tworzenie kontraktowych podstaw funkcjonowania sieci handlowych (umowy agencyjne, franczyzowe i inne)
- tworzenie standardowych wzorców umownych, w tym tworzenie ogólnych warunków umów i regulaminów sprzedaży towarów oraz usług w sieciach handlowych
- umowy z dostawcami towarów do sieci handlowych
- umowy dotyczące systemów informatycznych, w tym oprogramowania, aplikacji mobilnych, sieci informatycznych, serwisów internetowych, zarządzania danymi itp.
- umowy dotyczące utworów artystycznych i innych utworów prawa autorskiego, praw wykonawców, znaków towarowych oraz innych elementów własności przemysłowej
- umowy dotyczące tworzenia, nabywania oraz utrzymania systemów służących do świadczenia usług płatniczych oraz inne umowy zawierane przez przedsiębiorstwa z sektora e-commerce