tworzenie i negocjowanie umów handlowych dla przedsiębiorstw z różnych sektorów rynku w tym usług finansowych, ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych, telematycznych, energetycznych, turystycznych, informatycznych, wydawców mediów i innych
tworzenie kontraktowych podstaw funkcjonowania sieci handlowych (umowy agencyjne, franczyzowe i inne)
tworzenie standardowych wzorców umownych, w tym tworzenie ogólnych warunków umów i regulaminów sprzedaży towarów oraz usług w sieciach handlowych
umowy z dostawcami towarów do sieci handlowych
umowy dotyczące systemów informatycznych, w tym oprogramowania, aplikacji mobilnych, sieci informatycznych, serwisów internetowych, zarządzania danymi itp.
umowy dotyczące utworów artystycznych i innych utworów prawa autorskiego, praw wykonawców, znaków towarowych oraz innych elementów własności przemysłowej
umowy dotyczące tworzenia, nabywania oraz utrzymania systemów służących do świadczenia usług płatniczych oraz inne umowy zawierane przez przedsiębiorstwa z sektora e-commerce